Kako da privučete turiste da rezervišu odmor u vašem smeštaju?

Ako se bavite ugostiteljstvom i imate apartmane ili vikendice na zanimljivim lokacijama primamljivim turistima, sigurno se pitate na koji način da privuče ljude da se odluče da odmor provedu baš kod vas. U nastavku teksta pročitajte nekoliko saveta koji će vam pomoći da dođete do što većeg broja turista.

Napravite prilagođen sajt 

Prvi stvar koju treba da uradite jeste da kreirate sajt na kojem ćete predstaviti svoju ponudu smeštaja na reprezentativan način. Vaš sajt treba da bude mesto na kojem će potencijalni gosti moći da se informišu o svemu što je potrebno za njihov boravak kod vas.

Važno je da sajt bude dobro optimizovan za pretraživače kako bi se pojavljivao na Google-u kada ljudi traže smeštaj. Postoje mnoge agencije koje će vam pomoći da unapredite vaš sajt, možete se odlučiti da uradite SEO u Avokado agenciji koja se na izuzetno profesionalan način bavi poboljšanjem sajtova. Ovo će vam pomoći da budete vidljivi potencijalnim gostima i da privučete veći broj poseta na sajt.

Jedan od najvažnijih elemenata sajta su fotografije smeštaja. Potencijalni gosti žele da vide kako izgleda smeštaj pre nego što donesu odluku o rezervaciji. Stoga, obezbedite kvalitetne fotografije koje prikazuju sobe iz različitih uglova. Takođe, možete uključiti fotografije zajedničkih prostorija, kao što su trpezarija, terasa ili bazen, kako biste dodatno privukli pažnju.

Pored fotografija, cene su takođe veoma bitne informacije koje treba da budu dostupne na sajtu. Potencijalni gosti žele da znaju koliko će ih smeštaj koštati i da li je to u skladu sa njihovim budžetom. Stoga, jasno istaknite cene za svaku vrstu smeštaja i dodatne usluge koje nudite.

Turisti često žele da znaju više o lokalnoj okolini pre nego što rezervišu smeštaj, stoga, na sajtu pružite detaljne informacije o atrakcijama, restoranima, prodavnicama i drugim zanimljivim mestima u blizini. Opišite šta je to što čini vašu lokaciju posebnom i zašto bi gosti trebali da je posete. Ovo će pomoći turistima da se osećaju sigurnije i motivisati ih da rezervišu kod vas.

Kako biste se izdvojili od konkurencije, ponudite turistima jedinstvene doživljaje. To može biti organizovanje lokalnih tura, degustacija tradicionalne hrane ili učešće u lokalnim događajima. Turisti su često zainteresovani za autentična iskustva i spremni su da plate više za njih. Opišite ove jedinstvene doživljaje na sajtu i istaknite kako će gosti imati priliku da se povežu sa lokalnom kulturom i tradicijom.

Sarađujte sa turističkim agencijama

Saradnja sa turističkim agencijama može biti ključni faktor u privlačenju većeg broja turista i povećanju popunjenosti vašeg smeštaja. Ove agencije često imaju široku mrežu klijenata i dobru vidljivost među turistima, što ih čini idealnim partnerima za promociju vašeg smeštaja.

Jedan od načina na koji možete ostvariti saradnju jeste da im ponudite posebne popuste ili provizije kako biste ih motivisali da preporuče vaš smeštaj svojim klijentima. Na taj način, agencije će imati dodatni podstrek da vas promovišu i preporuče svojim turistima. Ova vrsta saradnje je korisna za sve, jer će agencije imati priliku da ponude svojim klijentima kvalitetan smeštaj po povoljnijim uslovima, dok ćete vi dobiti veću vidljivost i priliku da privučete nove goste.

Pored saradnje sa agencijama, možete i samostalno kreirati posebne pakete i ponude kako biste privukli turiste. Ovi paketi mogu uključivati različite vrste povoljnosti, kao što su popusti za boravak određenog broja noći, besplatne dodatne usluge ili sadržaji. Na primer, možete ponuditi besplatan doručak ili besplatan pristup spa centru za goste koji rezervišu smeštaj kod vas.

Iskoristite snagu društvenih mreža

Kreiranje profila na popularnim platformama kao što su Facebook, Instagram i Twitter može vam omogućiti da dosegnete do velikog broja potencijalnih gostiju i pokažete im šta vaš smeštaj ima da ponudi.

Jedan od ključnih elemenata uspešne promocije na društvenim mrežama je redovno objavljivanje fotografija i informacija o vašem smeštaju. Fotografije su izuzetno moćan alat za privlačenje pažnje i stvaranje želje kod potencijalnih gostiju. Objavljivanje visokokvalitetnih fotografija je podjednako bitan kao i na sajtu. 

Objavite one koje prikazuju prostorije smeštaja, pogled sa terase ili blizinu atrakcija u okolini može biti presudno za privlačenje turista. Takođe, ne zaboravite da dodate opise i informacije o sadržajima smeštaja, kao što su bazeni, teretane, restorani ili spa centri, kako biste naglasili sve prednosti koje vaš smeštaj nudi.

Pored toga, važno je održavati interakciju sa ljudima na društvenim mrežama. Odgovaranje na komentare i poruke, kao i postavljanje pitanja pratiteljima, pokazuje da vam je stalo do njih i da ste spremni da pružite informacije i podršku. 

Ova vrsta interakcije pomaže u izgradnji poverenja i poboljšanju reputacije vašeg smeštaja. Takođe, možete koristiti društvene mreže da biste dobili povratne informacije od gostiju koji su već boravili kod vas. Ove povratne informacije mogu biti korisne za poboljšanje kvaliteta usluge i privlačenje novih gostiju.
Ovo su samo neki od predloga na koji način da privučete što više turista i poboljšate vaš biznis sa izdavanjem smeštaja. Budite istrajni i uporni, jer ćete sa vremenom sigurno doći do velikog broja ljudi koji će poželeti da slobodne dane ili vikend provedu upravo kod vas.

foto:

https://pixabay.com/photos/holiday-home-summer-house-house-177401/

https://pixabay.com/photos/holidays-book-online-travel-book-4516107/